Garmin nüvi 50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 50 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Rudy Van Duyse 15-05-2013
Geschreven voor: Garmin nüvi 50

een zo slank project dat het bij montage en demo,tage al stuk is. Dag erna terug naar winkel, geen garantie. Blijkbaar doet men dit opzettelijk, 139€ weggooien

sjj54 18-09-2013

Waardoor is die stuk gegaan want volgens mij valt er niets te monteren of demonteren.

vwer 20-07-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 50

na 2 mio's te hebben gebruikt ,nu een garmin!zeer tevreden van de garmin.het aanraken van het scherm ging bij mio tergend langzaam,bij de garmin geen probleem.heb wel de lm,dus gratis lifetime maps dat is de moeite!alles is heel overzichtelijk ,het navigeren is een plezier! gewoon top!!

coekie 22-07-2012

hallo waar heb je deze gekocht incl. de lifetime maps, ik heb nml. gekeken op de sites van o.a. halfords maar daar zag ik niets over de life time?

Dinkys 24-07-2012

Misschien heeft u iets aan onderstaande link:

Prijs is €129